Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 1, 2013

Mari ceriakan hari anda! ;D

Happy Monday peeps.

Hows your day today?
Hope everything goes well!

Hari ini hari Isnin. Buat pekerja macam aku ni. Kebanyakannya akan Monday Blues. Kebanyakannye lah.  :/

Tapi why dont kita cuba meng'happykan plus positive kan diri?

Aku tengah mencuba ni.
Mencuba untuk mem'positivekan diri katanya.

Cuba untuk positive and "layan" je perangai boss yang entah hape2.
Kata pun seketari kan.

Jadi mari kita cuba senyumm je even deep down kita tak suka dengan job scope kita..

Telan beb.

Nak hidup kan.


Tunggu bonus katanya.

Lepas tu. Cari hala tuju yang buat aku happy. I mean kerja yang beri kepuasan. Bukan yang membunuh macam kerja sekarang..

Glup. telan ailio aku bila fikir nak tunggu bonus. Tunggu nak chow sinchi.

Tapi sayang nak tinggalkan company sekarang.
Banyak benefits kot.

Susah nak dapat kat company mana2.

Tapi bila fikir kena tahan diri dari kerja yang membunuh secara senyap ni..

Gua tak sanggupp!!!

Jadi. buat masa sekarang.

Chill je. Senyum.

Tak perlu kata apa-apa.

Senyum.

Hwaiting!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails