Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:
Daisypath Wedding tickers

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 21, 2013

My Diet Progress - Part 3

Jangan nak diet progress bagai..
Sobs.
Menipu je kerjanya aku ni..
Diet pebenda.
Last Thursday,
MC sebab migraine dipagi hari.
Migraine tu taklah sangat haha
Tapi rasa nak memonteng tu adaaa
Bhaha.

Tapi pergi jumpa doctor jugak.
Sebab dah lama tak migraine
Doc bagi dosis baru..
Kena makan setiap hari 1 biji
Migarid 10mg.
Sebulan ok kena continue makan

Aku ni kalu dah migraine sampai sebelah mata kanan ni tak boleh bukak.
Biasa belah kanan jelah aku selalu sakit.
Takut la kot ada barah otak :(
Mana tau.
Mintak dijauhkan..

Tapi sekarang bengong pun ada aku ni.
Baru minum coffee.
Then lepastu aku makan ubat ni.
Haha sengal sendiri.

Ape ntah melalut sampai migraine.
Tajuk cerita pasal diet progress aku!
cheh.

Ok, starting thursday aku dah lupakan diet
Bengong kan aku
Bukan apa.
Dah tergendala dengan sakit.
Then my sis pulak bertunang
Dengan segala lauk pauk bagai..
Dengan busy jadi runner..
Mana sempat nk work out!!

Ahh tensen mak.

Takpe.
Jom cuba kembali dietku
sobs hwaiting!!

Semalam cuba dah.
Tapi perut ni macam belanga.
Keja nak minta isi jer
Kalu ade isi??
Hah gilo aku.

Takla.
Sebab due utk aku period ni tinggal beberapa hari saja lagi.
So hormone tengah membuak-buakla kot.
Nak makan..nak makann
lapar..lapar...

Tak makan nasi semalam,
Tapi aku masak mee hoon putih,
Dengan telur, sayuran and cili padi of course!
Mengigil perutku.

Last Friday melantak tak ingat
Manenya tak mengigil!

So arini pun sama..
Breakfast suku mee hoon putih dimasak pagi tadi,
Lunch mee hoon putih & sebiji telur goreng half cooked.

Petang ni nak plan utk work out!
As usual taman dekat rumah pun bolehh
hihi

Ditegur officemate cakap my buttocks dah kecil sedikit
Ni nak puji sedapkan hati ke or mata dia rabun pun tak tau la
Ha ha

Anyway we keep on the track ya!
Even dah tersasar kejap dari landasan T-T





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails