Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:
Daisypath Wedding tickers

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 3, 2013

3.1.13 - Daily diet progress

 Hi ho..

Cuba untuk sedaya upaya nak update setiap hari. Nak cerita progress diet katanya. err. Haha hope berjayalah menurunkan berat badan me'olss ye.Semalam kemain tengok utube How to lose fat at home, semangat bagai aku kan. Takpa. Usaha tangga kejayaan uolss.

Semalam buat sits up 40x and lunch makan roti cicah kari ayam, dinner at 8pm makan dekat Johnny's yang sup2 tu. Sayur & mee hoon je masukkan. And aku minum klorofil. Ni Mak Yam bagi.. bagus untuk buang toksik, tak cepat penat and mesti cepat ngantuk! Pukul 9pm je dah mau todoo. hihi

Result pagi ni.. pembuangan toksik adalah lancar. Aku ni dahla susah ni hai nak membuang, so pagi ni segala tok nenek semalam berjaya disingkirkan dari badan ku. i is loike it! :D

Update progess today.. Aku tak sit up banyak, dalam 10x je. Penatnye..Semalam tidur pukul 12pm. So pagi tadi nak bangun punya lah lemah kemain. Perut dah start cramp2 sikit. Maybe tu tanda progress kot. Dapat 1 tips gak dari member sekolah aku.. Dia personal trainer kat gym, normally sit up atas abdoment tu untuk dapat kan 6 pax. So kira salah yg berape hari ni aku buat! tsk.!!

Jadi.. kenalah buat leg up which is dua2 kaki kau diangkat masa kau tengah berbaring tu.. So petang ni balik kerja nak buat ah! Hee :)

Memang susah kot if baru2 nak berjinak nak displinkan diri kau untuk elakk makan processed food, junk food and nasi.. and Rajin buat work out tu semua. Tapi aku berazam! Chewah untuk kuruih macam Kelly Osbourne sekarang ni. Dia kan cam bolat-bolat chubby dulu. Now kuruih gila!! Waaa really impressed! Ke dia amik drugs eh? Ah pape pun aku nak gak jadi cam dia! humpph!! *tangan gengamm*Matikla berangan lebih*

So sesambil tu kita vain dulu amik picture muka sendiri yang kembang setaman. Kot kot progress update muka aku runcing kembali ke kan...




As is today : 3.1.13
Ah malas nak tegakkan! 2.1.13

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails