Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:
Daisypath Wedding tickers

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 9, 2013

Kisah Adam- Cuci kasi bersih Anneii!!

Morning.

Tengah tunggu boss. He attend meeting.
Ntah pukul berapa habisnya.
Keras aku dekat HQ ni.
Document semua dekat office -__-

Nasib kakak aku dekat HQ.
Ajak breakfast sesame.

Semalam makan kacang pool dekat Larkin Bomba.
Eh nampak carwash sebelah tepi tu.
Adam pun dah lama tak mandi.

Mata sakit je tengok habuk dekat dalam kereta.
Even hujan manjang sekarang.
Monsoon kan.
Dulik hape aku.

Basuh gakla.

Tengah makan.
Dukla tertoleh tengok anney carwash tu basuh bersih tak.
Kunyah-kunyah,..toleh..
Kunyah-kunyah toleh.

Siap cakap dengan encik tunang.
Awak nampak tak dia basuh?
Macam kejap je..
Nampak tak dia lap?
Bersih tak?

Hadeh.
Aku tatau la nape aku macam tak percaye je dengan orang cuci kereta nih.
i don believe you. duh. ntah kau gosok bersih2 cuci bersih2 ke tak.

Tapi tetap aku hantar gak. hehe.

Tunggu aku basuh bersih memang tak lah.
Bila pulak masanye.

Lepas makan.
Bayar.
Proceed pegi buat inspection.
Kalah puspakom.

First aku tengok.
Sport rim.
Fail.
Kalau celah2 rim tu ade lagi hitam minyak.
Sah kau basuh tak bersih!

Hati panas.
Tengok benda lain.
Lap tak kering!

Geram lagi.

Eeei.

Nasib alas kaki & tempat kaki kau vaccuum.

Tapi!!!
Kau tak vaccuum dekat celah seat!

Dahla pakai leather seat!
Celah2 seat tu if kau pakai seat yang material dia kain memanglah senang nak vaccuum.
Ni leather. Vaccuum la bebetul.

Ni yang aku tak puas hati kalau hantar kat carwash.
Dahla mahal RM10.
Reti lah kau cuci bersih2 kan.

Tak lap pulak tu yang dekat hand break.

Eeii.

Berbulu.

Aku komen marah2 nanti orang cakap pegilah basuh sendirik!
Banyak komenn.

Lagi bersih.

Ha hambik sedas T--T

Takpe.
Nanti mommy lap2 kasi bersih weekend ni ye Adam huhu.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails