Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:
Daisypath Wedding tickers

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 16, 2013

Tip untuk kaki cantik? ;)

Tip hari ini ..

Camna nak dapatkan kaki yang cantik, bersih wangi takda bau kasut bila campak masuk kolam ikan pun boleh timbul? hik..

Semalam, masa mandi.. dah cuba pakai berus untuk kaki siap pumice stone macam ni ;
Saya punya warna purple! hiks.







 
Gilo ape sibuk beberus bagai. Hey perlu kau nyah. Biasa kan siapa yang pakai heels, yang pakai kasut until jangka masa yang panjang mesti risau if kaki berbau kan? Kaki aku jenis yang berpeluh. Mesti kalau sampai office kena tukar pakai selipar, masuk toilet cuci bersih2. Then kat office pakai selipar je hahah. Kampung sangat aku kan. Tapi macam tulah aku :)

Dulu time kecik-kecik mak selalu sental pakai berus macam kat bawah ni ; bagi hilang daki-daki. Pergh jangan cakap seksa dia camna.. sobs :') Tapi bersih ok kakiku! Sekarang je dah besar tak amik berat nak sental kaki sendiri. Bukan main lecak pun. Bukan tak pakai kasut main pasir pun. Kalu pasir pantai adolah! Tapi sekali sekala je punn.

Gini lah berus mak aku pakai utk sental kaki aku dulu



Tips yang kadang orang macam ambil mudah, tapi its true. If tak jaga kaki from now on, maybe berkematu merekah lah tumit uols. Mak tukang nasihat jek! haha

Happy reading peeps! (:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails