Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:
Daisypath Wedding tickers

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 7, 2013

Girls Night Out lah katanya.

Ok.
A day before classmate aku bbm
Dia ade kat sini
So aku iz happy gilaak
Yelah kawan yang baik yang bff semua sekarang study
So dorang tengah cuti sem sekarang ni
So ade masa utk haku yang keseorangan kesedihan ni. eh.

Tapi a day before mcm kelam kabut sangat nak ajak keluar
So jadinya semalamlah aku dengan member aku ni keluar
Tapi pastu ajak schoolmate lagi sorang

Yang tengah study ni takda transport
Duk nun jauh
Aku kalu nak ulang alik amik dia memang tak la
Umah dia mcm kedalam and gelap gila
Dahla i iz rabun.
Tak awas pulak tu mata tsk.

Jadi untuk senangkan kerja
Aku pun hajakk yang schoolmate satu sekolah kitaorang ni
Yang kawan student aku tu classmate ye. So diff disitu.
 Tapi rumah dorang dekat-dekat so takpa senanglah bg dorang.

Plan nak tengok Juvana.
Dah beli tiket pastu pegi dinner
Makan kat Johnny's
Sambil makan sambil borak
Gossip-gossip gitu keh keh keh
Lama uolss tak jumpa
Haruslah gossip takat mengunung gitew

Picture aku lupe nak snap
Orang tengah rancak berbual kens.

Seronok dengar life updates dorang
Cuma aku jelah.
Dah tak sekepohci utk bercerita tentang diri aku
So lebih suka dengar cite dorang.

Oklah
Nampak dah kematangan masing2
Dari yang sorang kat sekolah ni cop Astro haha *sebab kepoh sgt*
Tapi sekarang ok, cerite pun benda2 yg common sense.

Yg lagi sorang dah berubah menjadi lebih better.
I mean menjadi muslimah yg sejati
Dulu aku lah yg selalu merempit naik skuter dia berdua
Meronggeng tak hingat

Hahaha..
Masing-masing dah berubah.

Camtu gak aku kot? ke x?
Haha entah.

Tapi yang penting aku banyak mendengar dari berkongsi. :)

Ok tu je nak cite pasal aktiviti semalam.

p/s : tibe macam best pulak kerja part time kt cinema kan? ramai kawan and yg best boleh tengok movie2 yg latest. :)) Cam nak pergi apply jerrrr..



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails