Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:
Daisypath Wedding tickers

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 5, 2013

Aktiviti apa nak buat hah?

Pasal aku.
Eh suka hatilah ak nak update pasal diriku. ceh.
Hurm..

Entahla eh. biasa aku busy dengan kerja (yang xberapa nak busy sgt ni)
Then petang aku pergi workout
Balik makan then tido

Tu jela life aku ari-ari
Kadang kalau aku tak bergaduh cakar kucing dengan tunang aku.
Kita orang jumpa lah jugak.
Selalu lepak rumah future MIL

Tapi sekarang tengah bercakar harimau.
Entah bila nak baik. Masuk hari ni dah 1 1/2 aku tak contact dia.
Dia pun sama

Entah lah.
Restless.

Bosan pulak.
Asek muka dia yang aku tengok
Lepas tu aktviti yang entah pape. I mean takda aktiviti pun nak buat

Lepas tu stress.

Ingat nak belajar buat cake ke? (eh. nanti gomok pulak aish)
Or masuk kelas dance ke kan? (Tapi  mahal doh..)

Banyak betul tapinya aku ni..

Habis tu nak buat hape?

Benda yang boleh buat aku happy?
Happy boleh. shopping!

Tapi pastu takdak duit stress hurm.

So pebenda benda yang boleh hilangkan kebosanan hidupku iniwww..sobs

Tanpa perlu pakai duit?

Hah?

Entah.

Yang penting balik kerja nanti masak sup kobis kegemaran aku tu.

Then layan DVD jer laaaa. tsk.

and you,.

Whatev.

Buat hal memasing la yo kite

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails