Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:
Daisypath Wedding tickers

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 20, 2013

Journal hari ini - Hari Selasa 19.2.13

Assalam, hai everybody. or hai pada diri sendiri. Kut takde yang stalk belog ni. Takde page view. Takpe. Ini journal aku. Suka untuk cerita. Nanti buat kenang zaman muda (:

Masih di office, bawak bekal harini.
Sebab rajin?
tak jugak.
Sebab nak diet?
Erm. boleh la.

Tapi sebab paling utama..
Ye sebab ketipisan poket ini.
Tipis ye.
Gila kau nak tunggu gaji lagi berapa hari.
Mau masuk hari jumaat.

Makanya harini bertindak!
Bawak bekal.
Kalu hari2 kan bagus aku macamni
Jimat duit.
Boleh buat simpan untuk kawin. wawawaaa.

K. tak kelakar.

So semalam aku pergi kedai acheh bawah flat 4 tingkat.
Rumah sewa aku tu.

Beli telur 5 biji. Rm2
Sardin 1 tin kecik. Rm1.80
Roti Gardenia. Murah pulak. RM2.60 yang panjang tu.

Ok kira2 duit.
Cukup.
Total RM5.60. Acheh tu cakap *tak racist,dah aku taktau nama dia*
Lantak lah salah kira ke ape.
Math moden dulu dapat 7c. Cukup paras hidung.

So bayar.

Eh terlupa. Semalam sampai je masuk rumah.
Tanak nasik terus. 1 pot setengah.
Lapar woih.
Lunch semalam aku makan meggi cup tomyam je satu.

Gila.
Perut dahla besar macam lembu.
Atleast mee hoon goreng patut aku makan.

Done.
Tumbuk cili padi, bawang besar, bawang putih.
Sementara nak tunggu nasi masak.
Pegi mandi dulu. Bagi segar.
Sambil mandi perut dah pedih.

Ohoi.kesiannya lah kat aku. *berkata dalam hati ceh.*

Then masakla. Nak kasik warna.
Letak kunyit sikit.
Pastu takda bahan telur, ke fish cake ke.
Tu yang turun pegi kedai Acheh. *refer updates atas*

So arini aku dah tersangat kenyang.
Pagi boss yang kuat memaki aku tu
Baik pulak dia.
Belikan ayam goreng 2pcs
and telur goreng 2 jugak. *taulaa..eh* jgn fikir lain! Pfft!

So breakfast aku makanlah ayam goreng dia belikan tu.
Maybe dah lama sangat aku ni berdiet. *konon*
Maka tekak aku dengan ayam goreng itu pun tak kena..

Makan sikit je.


Meh aku update lunch aku yang baru je  semalam masuk peruit ni wieeee :))


Memula masukkan spread pada roti ye baked beans. Kate Chef Yaya yang terkenal
Then letak telur goreng boss belikan pagi tadi.

Taraaa! Siap sudah sandwich ku yang omm nomm nomm

Entry ni patut macam publish semalam. Hari Selasa. Tapi busy melampau nakharom. So lantak dengan tajuk entry ni ye. haha coz publish today! mih mih mih ;p



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails