Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:
Daisypath Wedding tickers

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 21, 2019

A post after a year! wallaaawehhh 2019 gaisss!

Assalamualaikum!

Seriouslah aku tinggal blog ni bersawang selepas janji dicapati nak buat next post.. lols
maafkan daku wahai pembaca yg setia (berangan kot2 ada loyal reader)

So.. kenapa aku tetiba rajin pulak nak update blog yg berkurun berabad lamanya ni?
Macam ni sebenarnya..

Sekarang ni aku takdela busy mana pon, and then just living my simple normal life with my lovely husband. Well, aku pun takda la update apa2 kan pasal wedding aku yang telah berlangsung hampir 5 tahun.. Alhamdulilah. so living my normal live, kerja, makan, happy-happy pastu kitaorg ni since belum ada lagi anak sangatlahhh rajin travel & explore new things.

Nak dijadikan cerita, weols saja berbual2 semalam, for every exciting, new places yang kitaorang dah explore, nak diabadikan kat blog ni and also nak share tips2 yang weolls researche before trip. Semoga bermanfaat insyallah :)

So hopefully impian sis nak update blog ni dimakbulkan lah ye! haha :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails