Owner of this wonder world of magic !

My photo
coffeeholic - Everybody should believe in something. I believe I'll have another coffee. Do wonder in my wonder life (:
Daisypath Wedding tickers

Making love!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 17, 2013

Dietary Program - as always duh -___-''

Hi

Lama nya tak update. Busy ke malas ke yang penting berhabuk bersawang ja belog ni. So arini nak cerita diet program aku yang tak habis-habis. Kurus tak pun. Makin gain adalahhh!! Huargh mak tensi. Now curretn weight is 58.9!!. Previously is 58kg je tau sobs. Naik sekilo. Sedih tension desperate, segala.

Maybe sebab aku start makan nasi kot. then dia double gain my weight. sobs. Sekarang aku ada makan ubat kurus. Which ni la tindakan paling drastik aku sebab cannot la 60kg !! Tak nakk huargh! Dari target nak turun ke 55kg jadi naik ke 58kg pulak.

So aku adalah try makan ubat kurus ni, kawan akula. Dia makan sebab nak kurus lagi. Badan dah supermodel pun nak makan ubat kurus. Tak paham aku -__-'' Lepastu ubat tu macam tak kena dengan dia. Dia bagilah aku yang desperado nak kuruih ni try.

Aku makan ubat ni 4hari. Guess what? i lost about 3kg hokehh! Tak rasa lapar langsung. Just haus nak minum air masak banyak2. Which is maybe ubat ni works in that why kot. Bagi kita haus and minum air banyak2 lepastu nyahkan toksin tu melalui pundi kencing. pembuangan airlah. And lagi satu aktif bak hang. Maybe ubat ni buat metabolisme aku tinggi kot. Kot lah kan.


The sad things is tula supply ubat takde. Lepastu aku dah continue balik makan carbs, gain balik ke 58kg wtf. Kadang terfikir tak bahaya ke ubat kurus sebarang2 yang aku makan ni. Tapi for sure dia adalah tanda halal and logo gmp hologram bagai tu. It just aku tak peduli pun pasal bahaya. Ha nak desperate sangat kuruih hoih! Jadi sekarang aku continue makan balik.

For 10 days only. Because satu cap tu ada 10 biji so everyday makan sebiji. Normally aku makan after breakfast sebab gila kalau makan before breakfast aku tak lalu nak makan apa2!

Semalam start makan, then brunch aku just makan chicken taiwanese tu then pegi workout kat gym from 6pm to 8.30pm. Tak rasa penat langsung. Kau mampu? hahaha.. Aku rasa ubat tu ada dadah la. Pasai tu tak rasa penat and lapar. Active jer huhuhu


So dah put remarks on 23 May nak timbang tengok ada tak kadar penurunan yang drastik kui kuikui..


Till then! bye


Nah amik setepek muka aku pffft smlm





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails